تبلیغات در "جیپکس" سرمایه گذاری است

تبلیغ در gpex

هیچ چیز مانند یک تبلیغ موثر و مناسب نمی تواند جذابیت و کیفیت کالا و خدمات شمارا تضمین کند شمااگر بهترین کالا و خدمات دنیا روهم آماده کرده باشید اگر کسی از آن مطلع نگردد نمی تواند باعث سود آوری گردد.

به تبلیغات میبایستی به چشم سرمایه گذاری نگاه کرد چرا که در سرمایه گذاری ابتدا میبایستی هزینه کرد سپس در طول زمان ایجاد ارزش (value) نمود.

تبلیغات برای هر کسب و کار موفقی ضروری است، اما اگر به صورت موثر بکار گرفته شود


یک تبلیغ خوب فروش و سود را افزایش داده و شهرت و تصویر ذهنی مثبتی از کالا یا خدمات ارائه شده توسط شما را برجا می گذارد. با تبلیغ موثر میتوانید ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید که در نهایت منجر به افزایش سود و وفاداری مشتریان به کالا و خدمات شما می گردد.

تبلیغاتی، موثر است که بتواند تصویر ذهنی مشتریان از کالا و خدمات ارائه شده را به صورت مطلوب به مشتریان عرضه نماید. تبلیغات موثرترین عامل در اختیار یک مدیر برای افزایش سطح فروش و سود آوری هر بنگاه اقتصادی می باشد.

با تبلیغات در "جیپکس" برند سازی نمایید

چهار گام اساسی در جهت ایجاد و بکار گیری یک تبلیغ موثر به قرار زیر است

گــام اول : مشتریان خودرا بهتر بشناسید چه کسانی مشتریان شما هستند؟

مهمترین نکته در تبلیغات موثر شناسایی مشتریان و گروه مشتریان یا (target customer) می باشد. تبلیغاتی که برای مردان بازنشسته طراحی گردد بسیار متفاوت تر از تبلیغی است که برای دختران نوجوان ایجاد می گردد. اصلی ترین عوامل جمعیت شناختی (demographic) که می توان در نظر گرفت محدوده سنی و جنسیت می باشد. جنسیت به جنس مونث و جنس مذکر طبقه بندی می گردد. و در مورد سن بازه های سنی در نظر گرفته می شود. چرا که سن عامل تعیین کننده در تبلیغات موثر می باشد و میباستی مورد پایش قرار گیرد. چرا که مشتریانی که در حال حاضر نوجوان هستند در پنج سال آینده به گروه مشتریان جوان شما می پیوندند و یا کسانی که بدنبال خرید لوازم آرایشی هستند به فروش قطعات خودرو کمتر تمایل نشان می دهند. از همین رو تبلیغاتی اثر بخش است که عوامل فوق را نیز در نظر گرفته باشد.


گــام دوم : تصمیم گیری در مورد مکان جغرافیایی (geographic)

بعداز اینکه مشخص گردید مشتریان ما چه کسانی هستند، نوبت به انتخاب مکان جغرافیایی تبلیغ می رسد. این مرحله از مهمترین پارامترهای یک تبلیغ موثر محسوب می گردد، چرا که با فرض اینکه بهترین تبلیغ و مناسبترین راه جهت تشخیص گروه مشتریان (customer group) را نیز انجام داده باشیم، ولی در انتخاب مکان اشتباه کرده باشیم ما یک تبلیغ اثر بخش را انجام نداده ایم. چرا که ممکن است تبلیغ جهت استانی داده شده باشد که ما اساسا امکان ارائه سرویس در آن مکان را نداشته باشیم، اشتباه حرکت کرده ایم.


گــام سوم : از چه طریقی میخواهیم تبلیغ کنیم؟

سومین گام در ایجاد یک تبلیغ اثر بخش انتخاب اینکه تبلیغ کجا باید باشد تا در دسترس گروه های هدف مشتریان قرار گیرد. جواب به این سوال که تبلیغ از چه طریقی انتشار یابد، تبلیغ چسب در یک ایستگاه رادیویی که به موسیقی اختصاص دارد نمی تواند اثر بخش باشد. به این فکر کنید که مشتریان هدف کجاها دوست دارند که تبلیغ شما را ببینند. برای این منظور به پیش فرض های ذهنی خود اکتفا نکنید. به این دلیل که شما رادیو گوش میکنید دلیل خوبی نیست که شما به رادیو تبلیغ بدهید. مهم نیست که در اینترنت تبلیغ می کنید و یا در روزنامه و یا در بیلبورد های تبلیغاتی مهم اینست که گروه مشتریان شما به چه چیزی علاقه مند هستند.


گــام چهارم : بودجه تبلیغاتی در نظر بگیرید

مسلما بودجه شما نقش بسیار مهمی رادر کیفیت و نحوه انتشارتبلیغ بازی میکند هیچ چیز دیگری مانند یک تبلیغ موثر و مناسب نمیتواند جذابیت و کیفیت کالا و خدمات شما را تضمین کند شمااگر بهترین کالا و خدمات دنیا روهم آماده کرده باشید اگر کسی از آن مطلع نگردد نمی تواند باعث سود آوری گردد. به تبلیغات میبایستی به چشم سرمایه گذاری نگاه کرد چرا که در سرمایه گذاری ابتدا میبایستی هزینه کرد سپس در طول زمان ایجاد ارزش (value) نمود.
ارزش هایی که میتوان توسط تبلیغات ایجاد کرد.
1- افزایش سهم بازار
2-افزایش سطوح سودآوری
3-کاهش هزینه در بلند مدت
4 ساخت تصویر ذهنی مثبت از کسب و کاربه مشتریان

تبلیغات در gpex فقط تبلیغ نیست آرامش دادن به کسب و کارهاست